Regnen silede ned, og jeg kastede mig ind i kassebilen. Jeg havde netop interviewet ejeren af virksomheden MyComfort Christoffer Bering. Han havde fortalt mig om alt fra øst til vest om hans produkter, og hvorfor han solgte dem. 
I det følgende kigger vi på 2 af de spørgsmål jeg stillede Christoffer Bering.
.
Har I lavet en model for værdiskabelse i forhold til salg af massagestol?
Bering er en mand af mange ord, og man kunne næsten se hvordan det rykkede i ham, da han fik det her spørgsmål. Og jeg kunne knap nok følge med, da han begyndte at forklare om værdi for virksomheden, private kunder og virksomheder. Neden for er et billede over hans forklaring af værdiskabelse for MyComfort som virksomhed og for kunden, som han hurtigt lige tegnede på hans whiteboard.
Det var helt tydeligt, at værdiskabelse for kunden stod som helt afgørende for Bering i MyComforts forretningsmodel.
Hvordan sælger I massagestole og hvordan bruger I nettet?

Efterfølgende nu hvor jeg var i sikkerhed for regnens voldsomme overgreb på denne ellers dejlige efterårsdag tænkte jeg, at det var godt nok en voldsom pris. Men Bering havde også nævnt, at det i højere grad var virksomheder end private, der købte disse stole, og så brugte de dem til mange forskellige ansatte. Bering havde givet mig en lille souvenir med, som jeg nu havde sat i cigaret-stikket, og massagepuden til biler begyndte at massere mine ømme muskler, mens jeg kørte hjemad og tænkte over hvordan jeg skulle skrive om dette interview.
